
Frequently Asked Questions
Meest gestelde vragen
1 Ik heb geen bevestiging van mijn order ontvangen.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen dan is het mogelijk dat het in je spam is terechtgekomen. Ook geen bevestiging in je spam? Mail dan naar info@ummitea.nl dan helpen wij je verder.
2Is jullie thee altijd zonder suiker?
Ja! Onze theeën zijn 100% suikervrij.
3 Ik wil graag eerst een klein beetje proeven voordat ik een zakje wil bestellen. Kan dat?
Mocht je iets willen proeven dan kan je dit aangeven in de omschrijving bij je order. Wij geven altijd een extra sample extra bij je bestelling. We zullen proberen de sample van je keuze mee te sturen, al kan het gebeuren dat je toch een ander theesoort krijgt.
4Hoe kan ik mijn (losse) thee het beste bewaren?
Je kunt de thee het beste in een afgesloten zakje of blikje bewaren op een donkere plek. Je thee is altijd vers na aankoop en blijft nog ongeveer een jaar goed. Hierna is de thee zeker nog lekker maar verliest het langzaam de smaak en geur.
5Ik ben zwanger. Kan ik alle theeën van jullie drinken?
Nee. De meeste theeën zijn niet geschikt voor zwangere vrouwen.
De opstandingsbloem van Jericho is geschikt tijdens de bevalling. Daartussenin mag deze niet gedronken worden.
Frequently Asked Questions
1Ik geef borstvoeding. Kan ik alle theeën van jullie drinken?
De volgende theeën zijn wel geschikt voor zogende vrouwen:
* Theebloemen
* Vruchtbaarheid thee
* Ontspannings thee
* Losse Frambozenblad
De overige theeën niet.
2Ik heb een blog en zou jullie thee graag willen reviewen, kan dat?
Ja, dat kan! Stuur een bericht naar info@ummitea.nl
3Hebben jullie ook een groothandel zodat ik groot kan inkopen?
Ja, dat kan! Om zakelijk bij ons in te kopen dient u een bericht te sturen naar info@ummitea.nl
4Zijn jullie theeën geschikt voor kinderen (jonger dan 12 jaar)?
De theebloemen zijn wel geschikt voor kinderen. De overige theeën niet.